KONTAKT

Chcesz porozmawiać o ofercie?

Zadzwoń!

Wszystkim zależy aby jak najszybciej dotrzeć do swoich klientów. Dlatego ważne jest umiejętne prowadzenie kampani AdWords oraz dobranie najlepszych słów kluczowych pod wyszukiwarke Google.

 

Kampania reklamowa w Google Ads to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych, ponieważ sam ustalasz budżet i płacisz tylko za wyniki.

 

Google AdWords udostępnia różnorodne sposoby kierowania, które mogą zapewnić jeszcze bardziej precyzyjne kierowanie kampanii marketingowych:

 

* Słowa Kluczowe -  wyrazy i wyrażenia związane z Twoimi produktami i usługami mogą być wyświetlane Klientom, którzy szukają tych haseł lub odwiedzają pasujące tematycznie witryny.

 

* Lokalizacja Reklamy - możesz wyświetlać swoje reklamy na stronie wyników wyszukiwania        Google oraz na stronach, które należą do Wyszukiwarki Google oraz sieci reklamowej

 

* Wiek, lokalizacja i język -  możesz wybrać wiek, lokalizację geograficzną i język Klientów.

 

* Dni - reklamę można wyświetlać w określonych dniach , tygodniach.

 

* Godziny - reklamę można wyświetlać w określonych godzinach.

 

* Urządzenia- można wyświetlać reklamę na wszystkich typach urządzeń albo doprecyzować       na  jakich urządzeniach ma się pojawiać.

 

Google AdWords

Opracuj strategię Marketingową - Myśl jak Twoi Klienci