Wszystkim zależy aby jak najszybciej dotrzeć do swoich klientów. Dlatego ważne jest umiejętne prowadzenie kampani AdWords oraz dobranie najlepszych słów kluczowych pod wyszukiwarke Google.
Kampania reklamowa w Google Ads to jedna z najbardziej efektywnych metod marketingowych, ponieważ sam ustalasz budżet i płacisz tylko za wyniki.
Google AdWords udostępnia różnorodne sposoby kierowania, które mogą zapewnić jeszcze bardziej precyzyjne kierowanie kampanii marketingowych:
* Słowa Kluczowe - wyrazy i wyrażenia związane z Twoimi produktami i usługami mogą być wyświetlane Klientom, którzy szukają tych haseł lub odwiedzają pasujące tematycznie witryny.
* Lokalizacja Reklamy - możesz wyświetlać swoje reklamy na stronie wyników wyszukiwania Google oraz na stronach, które należą do Wyszukiwarki Google oraz sieci reklamowej
* Wiek, lokalizacja i język - możesz wybrać wiek, lokalizację geograficzną i język Klientów.
* Dni - reklamę można wyświetlać w określonych dniach , tygodniach.
* Godziny - reklamę można wyświetlać w określonych godzinach.
* Urządzenia- można wyświetlać reklamę na wszystkich typach urządzeń albo doprecyzować na jakich urządzeniach ma się pojawiać.